Тема 10


Привіт! Декілька уроків ми працювали над створенням презентації маркетингової стратегії, яка обов'язково допоможе втілити нашу мрію у реальність і наповнити світ красою. Ми заздалегідь обрали дистрибуцію офісу нашої компанії і ціноутворення наданих послуг. Також ми визначились з позиціюванням і унікальною торговою пропозицією, яка буде приваблювати клієнтів. Головна увага приділятиметься якості створення настінних зображень, тому ми не сумніваємось в успішності нашої бізнес-ідеї. 
Пов’язане зображення

Найскладнішим завданням було обрати види реклами, які зможуть популяризувати ідею створення муралів. Ми будемо інтенсивно поширювати наші послуги на початку роботи, потім поступово зменшуватимемо рекламну діяльність зі зростанням її популярності.

Результат пошуку зображень за запитом "маркетинг"
 Перший крок у розробці рекламної кампанії – це визначення її цілей, котрі детермінуються попередньо прийнятими рішеннями, характеристиками цільового ринку і маркетинговою стратегією компанії. Ми розуміємо, що досягти успіху без реклами буде набагато важче, тому розподілили річний бюджет рекламної та маркетингової діяльності. Реклама – це інструмент ринку, в її основі – інформація й переконанняРеклама – діалог між продавцем і споживачем, де продавець виражає свої наміри через рекламні засоби, а споживач – зацікавленістю в даному товарі. Ми думаємо, що найбільш важливими видами реклами є реклама через пресу: газети, тому що аудиторією будуть Читачі та випадкові покупці газет. Перевагами є висока гнучкість, своєчасність, широке охоплення місцевого ринку, широке визнання. Телебачення забезпечить нам електорат через поєднання зображення, звуку, руху, кольорів, чуттєвий вплив, високий рівень сприйняття. Плюсами комп'ютеризованої реклами є висока професійність,  висока точність, частота виходу залежно від вимоги, невисока вартість. 
Презентацію ви можете переглянути тут

Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Тема 8

Тема 14